Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми с маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    кое му енормлното на 2-3 кила масло за 10000км това че колите ни на всички харчат не значи че трябва да е така, вярно е че алфите си имат технологичен разход на масло ама чак толкоз. А на колегата да кажа че или частите или майсторите са ментажки ( или и двете) за да гори толкова все пак мотора нее от магазина взет че да има нужда от толкова разработка мисля че 20000 са предостатъчни и съвета ми е да пробваш с друго масло и ако пак е така иди в сервиза и направи рекламация (или масов бой)
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #17
      Възможно е ключовете на сегментите да не са подредени като хората или по-точно да са подредени НЕ като хората - ако са един над друг или близо...
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
        Възможно е ключовете на сегментите да не са подредени като хората или по-точно да са подредени НЕ като хората - ако са един над друг или близо...
        Достатъчно е един маслен сегмент да са обърнали обратно и...
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #19
          аз правих основен ремонт преди 12 хил и нищо не ми гори и грам деже важен е маистора маи (v6 turbo)

          Comment


          • #20
            [QUOTE=virusalfa;809520]Достатъчно е един маслен сегмент да са обърнали обратно и...[/QUOTEза ключовете на сегментите,съм питал много майстори и всички казват,че ако не са подредени правилно(на 180гр.един спрямо друг)колтата пуши като чавдар!Майстора е най добрия и единствения в Сливен,който поправя основно само алфи!Неговата е 156 скоростите му са на волана мотора е над 300кс и всичко сам е променял!Частите ги върна три пъти ,защото не му харесваха всички са"АЕ"!

            Comment


            • #21
              Ами твоя майстор по-може да помогне в случая.Поне по инфото за него се съди,че е в час и най-добре него да питаш.Той е събирал мотора все пак...
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #22
                Това с подреждането на ключовете на сегментите малко не е вярно. Поне за нови цилиндрови втулки и бутала. С риск да ме оплюете сега
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #23
                  Мхм..., градусите не са 180, а 120 и за това си има причини...
                  Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                  Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                  България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                  Comment


                  • #24
                    Друго имах предвид - първо не всички производители имат това условие при монтажа на сегментите. И второ - опитно е доказано, че сегментите постоянно се въртят в каналите на буталото.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #25
                      Наистина не ти остава нищо друго освен да караш имам един познат на който също БМВ-то гореше по 2 кила на 10000 км направи ремонт(гумички бутала сегменти и прочие)и колота вече гореше по 1л. на 10000 но след 3-та или четвърта смяна на масло спря да го бара.180 или 120 градуса не е голям проблем тъй като те така или иначе сегментите ще си се завъртят на местата си но ключовете да са един под друг или близко тогава е проблема другия вариянт е да са се надигнали гумичките на клапаните(в този случай щеше да пуши) и още един вариянт ако са износени водачите на клапаните тогава новите гумички немогат да те спасят
                      AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                      http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                      Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                      BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                      Comment


                      • #26
                        Е да ама той майстора ако е толкоз в час колкото го описва колегата и в същото време не му е напасвал клапаните при такъв ремонт,а само е сложил нови гумички , то тогава нещо куца в схемата
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          там е работата че обработката на главата е правена в друг спец. сервиз,там само шлайфат и измерват,но пък при тях идват дори от Стара Загора поръчки! А трябва ли да свалям главата за да разбера какво е положението с водачите и гумичките?

                          Comment


                          • #28
                            Случвасе при новата бутална група да изяде барзо масления сегмент от малко по едър хонинг. И ризите дали са сложени правилно защото може да се получи неправилно износване от това и за 1000км.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
                            Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

                            Comment


                            • #29
                              доколкото знам,но не съм сигурен,ризите не са хонинговани,както са дошли ,така са монтирани,казаха че са готови за монтаж!

                              Comment


                              • #30
                                Хонинговани са заводски.Минавал сам по този път с бутална група на АЕ.Казват че тези ризи и бутала се правят в ТУРЦИЯ и матеряла е малко по лилав от старите АЕ или Borgo nova.
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
                                Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X